Beni en seksi erkek seçtiniz, başıma neler geldi

23 Kasım 2007 Cuma


People’ın Yaşayan En Seksi Erkek seçtiği Matt Damon, dergiye kinayeli ve esprili bir mektup yazdı: Egomu şişirdiniz, sağolun. Kızım benim cool bir erkek olduğumu düşünecek, karım kiminle evli olduğunu bilecek. Peki ya gazeteciler?

People dergisinin bu yıl “Yaşayan En İyi Erkek” seçilen aktör Matt Damon, dergiye bir mektup yazarak, bu unvandan sonra başına gelenleri anlattı. Hürriyet’te yer alan habere göre Matt Damon şunları yazdı:

Öncelikle şunu söylemek isterim ki beni “Yaşayan En Seksi Erkek” seçtiğinizi öğrendiğimde yere yapışmıştım. Galiba düzenlenen tüm kampanyalar sonuç verdi. George Clooney’yi kampanya menajeri seçmeniz ve Brad Pitt ile yaptığınız son hamle sanırım duygusal bir seçimdi, fakat bu taktik gençlerin bana oy vermesinde etkili oldu.

Bu seçimin ardından benim için oluşacak asıl problem röportajlarda “Yaşayan En Seksi Erkek” olma konusunda yöneltilecek soruların özel hayata kayacak olması. Ben de bu sorularda, “Özür dilerim ama bu soruyu geçelim, filmim hakkında konuşmak istiyorum” yanıtını vermek zorunda kalacağım.

Beni yanlış anlamayın. Aslında haberi alınca gerçekten büyük bir şok yaşadım ve mutlu oldum. Eşim Lucy yüzümün kızardığını söylüyor. Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Yaşlanan bir babayken böyle bir unvanla karşılaşmak güzel bir duygu. Egomu şişirdiniz. Bu karar sayesinde -dünyanın geri kalan kısmı her ne kadar şüpheyle yaklaşsa da- 9 yaşındaki üvey kızım benim cool bir erkek olduğumu düşünecek. Eşim “Yaşayan En Seksi Erkek”le evli olduğunu öğrenmiş olacak. Ayrıca bu unvanı kazanmış olmam beni bir süreliğine olsa bile bulaşık yıkamaktan kurtardı.

Yolun sonunda görüşürüz.

Matt Damon

Hiç yorum yok: