Peker Açıkalın'dan Avrupa Yakası'na eleştiri bombardımanı

9 Ekim 2007 Salı

Çıktığı gece turunda gazetecilerle oldukça keyifli bir sohbete koyulan Peker Açıkalın’ın ilk hedefinde “selefi” Gürgen Öz vardı…

Karşısındaki tinerciyle sohbet ederken tinerciye, “Gel seni Avrupa Yakası’na transfer edelim. Gürgen Öz’ün yerine oyna” dedi Gaffur!..

Gaffur’un dizideki yerinin doldurulamayacağını iddia eden Açıkalın laf arasında Beyoğlu gecelerinin kapşonlü müdavimi Burhan Altıntop’a bile laf dokundurdu ve “Beni Beyoğlu’nda gezen diğer arkadaşlarla karıştırmayın” dedi!..

Avrupa Yakası’nı değerlendirirken Gülse Birsel’in diziyi “Şahika” karakterinin üzerine kurduğunu iddia eden Peker Açıkalın, “Benim ve Binnur Uzun gibi oyuncular oldukça bu dizi yıllarca devam eder” dedi!..Bir canlı yayında Peker’den sonra Avrupa Yakası’nın ratingleri düştü diyen Ata Demirer’le ilgili, “Beni o tip insanlarla gündeme getirmeyin” diyen Açıkalın, Sinan Çetin’in kendisiyle ilgili açıklamalarına da, “Sinan Çetin 30 senedir varsa ben 35 senedir varım. Ben onunla polemiğe girmem. Zaten girersem o zararlı çıkar. Hodri meydan” dedi!..

Herkes nasibini alır da Gülse Birsel almaz mı nasibini Gaffur’dan… Gülse Birsel’i Avrupa Yakası’nın “teknik direktörüne” benzeten Peker Açıkalın, “Bazen teknik direktörlerde de mağlubiyeti tadar” dedi!..

Hiç yorum yok: