Canlı yayında bekaret rezaleti

15 Aralık 2007 Cumartesi


Her sabah ayrı bir rezilliğe sahne olan programlardan biri olan "Orada Neler Oluyor" Ankaralı Turgut'u ağırladı. Ankaralı Turgut'un programda eşiyle yaptığı telefon görüşmesi izleyenleri, dinleyenleri şok etti. İşte o rezil telefon görüşmesi...


Ankaralı Turgut: "Eline doğum raporunla belgeni alacaksın, Türkiye'nin karşısına geleceksin, ben bu adama kız oğlan kız geldim diyeceksin. Aldırılan bebek de belli olur, kız oğlan kız olmadığın da belli olur. Dedesi de bunun için namussuz diyor. Bir gece karakoldan aradılar gelip eşinizi alın diye. Ben ayrıldım dedim. Acaba hangi gece aleminde basıldın da seni aldılar. Sen nikahlı kadınsın."

Ankaralı Turgut'un eşi Meltem Hanım: "Niye aldın o zaman, resmi nikahını verdin. Madem ben kız değildim o gün babamın kapısına bıraksaydın. Delikanlı adam bunu yapar." dedi.
Tartışma sırasında ekranda yazan yazı ise olayın en vahim kısmıydı:

"İkinci Raund! Ankaralı Turgut ve Boşanmaya Çalıştığı Eşi Canlı Yayında Karşı Karşıya..."

Hiç yorum yok: